Thursday, March 17, 2011

V.I.P

Hi kawan-kawan,


Korang dah tahu kan sape owner blog nihh. Sape lagi kalau bukan saya yang hot pemalu nie, Hehehe. So, entry kali nie saya nak kenalkan pulak orang2 yang terpenting dalam hidup saya. Mereka2 yang sentiasa ada waktu saya susah, senang, gembira dan sedih. Pendek cerita, mereka2 nie laa yang sentiasa ada bersama saya walaubagaimana keadaan dan situasi sekalipun. Saya sangat2 bersyukur dikurniakan mereka dalam hidup saya. :)


Oke, jom jom saya kenalkan mereka yeeee. Firstly, dah tentu2 laa family saya.




 *En. Abd Razak

Nie laa ayah saya. Amacam, ensem tak? mesti laa ensem. Tengok laa anaknyeee. Hahaha. My father worked as a Manager in Mechanical Department at Balakong, Selangor. Ayah saya takde laa garang mana ponn.  Biasa2 jeee. Cuma dia suka memerhati pergerakan anak2 dalam diam. Bahaya2. Bila dah bengang, angin satu badan, habis laaa, tak ingat dunia. Takot oooo. Hehehe. Biasa laa, anak2 dia kan baik2 nakal2, so nak taknak terpaksa laa tunjukkan kegarangan dia kan . Lau tak garang memang makin menjadi-jadi laa kami2 nihh. Huhuhu. Ayah saya seorang yang kuat bekerja. Kalau boleh pagi petang siang malam dia nak keje jeee. Haishh. Takpe2, keje tok cari nafkahkan. Bukan salah ponn. Yang penting dia tak penah lupa tanggungjawab dia pada saya dan keluarga. I love u soooo much, dad ! 



*Pn. Salmah

Nie pulak ibu saya. Dia tak bekerja. Just jadi suri rumah sepenuh masa jeee. Jaga segala makan minum, kemas rumah, basuh baju, penuhi keperluan anak2, dan yang sewaktu dengannya. Ramai yang kata ibu saya sporting tapi tak tahu laa plak mana yang sportingnyeee. Sebab dorang tak penah nampak ibu saya bila mengamuk. Kalau dorang tengok, konfem dorang tak jadi nak cakap yang ibu saya sporting. Hehehe. Garang2 ponn ibu saya baik hati taw. Lau tak caye sila laa datang ke rumah saya yeee. Dok laa dua tiga hari. Konfem dapat layanan yang terbaikkk punyeee. Thats why saya bangga jadi anak pada seorang ibu seperti dia. I hope I shall be like her one day. I love u, mom ! 






*Mr. Fahmi

Nie abang saya yang sulung. Bekerja sebagai CNC Programmer kat Port Klang. Abg saya nie jenis yang pendiam bila kat umah, tapiiii bila kat luar, dengar suara dia sajeeee. Takde can orang lain nak bercakap. Haishh~~ Tak ku tahu laa. Huhuhu. Sebenarnye sama jee perangai dia gn saya. :) Biasa laa. Dah nama pon adik-beradik. *cover line. Abg saya nie suka sangat g holiday. Lau ajak saya sekali takpe gak. Nie asek pegi gn kawan2 jeee. Jelesss taw. Nak pegi holiday gak ! hurmm~~ :( yelaa, orang dah keje boleh laa cite. Tengok laa bila saya dah keje nanti. *pasang angan2 jap. takpe free jeee. tak kena bayar ponn. :)




*Mr. Fuad

Oke, yang nie plak abg saya yang bongsu *padahal ade dua abg je. Hehehe. Dia belum keje lagi. Masih belajar macam saya jugak. Tapi up sket laa. Saya baru terkedek-kedek nak abeskan diploma. Padahal dia skang Bachelor of Industrial Management kat UNISEL Shah Alam. Cita2 abg saya senang jeee. Tak jadi army, dia nak jadi polis. Asalkan ada pangkat laa. Sebab dia suka arah2 orang. Skang nie saya laa jadi mangsanyeeee. Redha jelh dapat abg segarang dia. Dah laa kuat membebel. Haishh~~ pening2. Caner laa aweq dia kn. Sabar jelaa Kak Yanie ea. Lau dia marah cepuk je pale dia. Hehehehe. :)
 Hurmm, aku harap kau dapat capai cita2 kau ea Tuan Fuad *tabik spring :)





            *Miss Farah Yasmin


Haaa, yang nie satu2nye adik pompuan saya. Baru form2. Dia nie plak suka nyanyi, suka joget2. Senang cite dia nie sukakan hiburan. Pantang dengar lagu yang dia suka terus tergedik2, terkinja2 joget sorang2. Haishh~~ Ntah laa. Jangan jadi gila sudahh. Walaupun dia baru 14 tahun, tapi pemikiran dia dah macam pemikiran orang sebaya saya taw. Thats why lau ade masalah, kitorang share sama2. Kiranya macam gn adik saya nie boleh share everything laa. Nak kutuk-mengutuk, bahan-membahan ponn senang. Adik-beradikkan. Takde nak ambik2 hati, kecik2 hati bagai. Disebabkan dia satu2nye adik yang saya ada, untung laa dia sebab saya sayangggg dia sangat2. Hope dia berjaya dalam pelajaran.




Oke, cite sal family saya dah abes. Skang saya nak perkenalkan VIP saya yang seterusnya......Jeng Jeng Jeng ! Siapakah dia?? Siapa lagi kalau bukan......         
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
V

My Hero !
      *Mr. Muhamad Subhee   

Dia laa cinta hati saya. *malu. Hehehe. I seem to have loved him in numberless forms, numberless times, in life after life, in age after age forever. Love u soooo muchh, sygg !
Tapi kan..........bukan dia sorang je yang saya sayang. Ade lagi yang saya sayang. Jangan cakap saya curang ea, saya tak curang taw ! Nak tahu sape? sila tengok gambar di bawah yeeeeee.
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
V




*BabyGurlz  

 Heeeeee, my lovely pet laaa. At first saya ade dua rabbit. Tapi Rabbit Boy dah hilang *sedih. Tinggal Gurlz jeeee. So skang dia dapat perhatian lebih sket laa. Sebab dia tinggal sekor. Tapi lau ade sape2 tahu kat mana nak beli rabbit murah2 sila bagitahu saya A.S.A.P. Gurlz saya perlukan teman lelaki, sian dia sorang2 sekor2 je dalam sangkar.



And last but not least, saya nak kenalkan korang pada dato dan datin2 yang tak hot2 nie. mereka2 adalah BFF saya. BFF ke....? Of course ! Hehehe.


*Bye n Ein 




*Lela, Ieka and afiq 

Mereka2 nie laa kawan2 rapat merangkap BFF saya skang. Hope persahabatan kami akan kekal sampai bila2. peacee !

Itu sahaja untuk entry kali nihh. See u later !

 * p/s : Kalau ada sesiapa yang berkecil hati kerana tidak tersenarai dalam entry kali nie, maaf yeee. Maybe terlepas pandang atau yang sewaktu dengannyee. Ape2 ponn, korang tetap kawan saya sampai mati ! Especially kawan2 zaman skola dulu, yaya, toing and eliya. Miss u all !                       

No comments:

Post a Comment