Tuesday, March 15, 2011

The story begins...

Hi friends, I'm new here. I never thought that I would have my own blog. But now this blog is mine, *bangga. Asek baca blog orang je. Tak best gak kan. Hurmm~~ actually tak minat pon nak blog-blog nihh. Tapi ntah camne tergoda gak tengok kawan-kawan ade blog. Up to date mereka2 nie yeee. Saya jugak yang ketinggalan zaman. So saya dengan rasa tercabar dan beraninya menjinak-jinakkan diri laa buat blog sendiri.
Nak tengok kecantikan wajah owner blog nihh? sila laa tengok gambar di bawah yeeee.
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
V


Dekya Razak
*blog ini saya yang punyeeee :)


Biar laa orang nak cakap saya ketinggalan zaman ke ape ke, yang penting saya HEBAT. Hebat sebab ape, sebab dah ade blog sendiri. Hahaha. Saya tahu blog nie bakal menjadi peneman saya tok meluahkan perasaan yang tak boleh nak diceritakan pada orang lain sebab orang lain banyak keje nak buat daripada dengar cerita2 saya kan. Memang saya ade family, ade kawan-kawan, ada orang yang saya sayang,and ada gak orang yang sayangkan saya *perasan kejap hehehe. Tapi saya paham mereka2 nie selalu busy. Macam saya jugak, busy dengan assignment, project, tapi sempat gak buat blog. Hehehe. So, dengan adanya blog nie dorang dah tak payah nak bazirkan masa dengar cerita2 saya sama ada kisah benar yang sebetul-betulnya betul ataupun dongeng yang sebetul-betulnya tak betul. Saya boleh cerita sume dalam blog jeeee, and pada kawan2 yang sudi baca blog saya yang gempak tak seberapa nihh. Huhuhu.


Oke, stop talking nonsense ! di kesempatan ini saya nak ucapkan berketul-ketul terima kasih pada mereka2 yang telah banyak membantu saya waktu saya susah, yang bagi semangat dan dorongan sampailah saya boleh berpijak dengan kaki sendiri tanpa mintak simpati pada orang lain. Heyy, I can be independent now ! dan yang paling penting saya dah kuat cam incredible hulk skang nihh. hahahaha. thanks a lot !


For my love, sorry buat blog tak bagitahu. jangan marah ea. :) i love u sooooo muchh ! oke2, stop it. belum masanya nak jiwang2. lain kali kita jiwang2 k. back to the original story, disebabkan saya budak pandai baru dalam dunia blogging nihh, sila laa beri tunjuk ajar yeeee. terima kasih di atas keprihatinan anda. really appreciate it. :)


Buah cempedak di luar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan.

2 comments:

  1. nk jolok per nye cik fara?

    ReplyDelete
  2. jolok buah cempedak laa. nak jolok apenye lagi. hahahaha.

    ReplyDelete