Sunday, March 27, 2011

Earth Hour ~

Wah~~ pecah rekod, bangun kul 3 petang. Hehehe. Alaaaa, bukan selalu kan. Selalu awl jeeee bangun, kul12. Awal kan?    Hujung minggu standard laa sebab malam tadi g berpoya-poya. Nak tahu tak pegi mana tok celebrate earth hour? Bukan g MOS taw. Kitorang dah blur, tak tahu nak g mana last2 Encik Pakwe ajak pegi Pantai Morib. Morib lagi ! Tapi takpe, saya tak bosan pon sebab ada Encik Pakwe gn saya.    Kali nie tak pegi berdua jeee, kitorang pegi berempat. Saya, Encik Pakwe, Afiq and Ika. Membe saya lagi sorang, Lela, takde sebab dia balek kg. Sian dia  tak dapat ikot. Nak sangat balek kg kan?? *Haaa, kan dah terlepas peluang aku bawak jalan2 kat tempat aku. Huhuhu. Lepak, lepak, lepak, dalam kul 12 kitorang pon gerak balek Shah Alam n terus membuta sampai laa kul 3 petang tadi. Dan sekarang saya tengah menunggu parents saya datang anta makanan. Lapar glerr dah nihh.  
  
*Cepat la ibu, aya lapar ~
 

-TAMAT-

No comments:

Post a Comment