Friday, March 18, 2011

Stress !

I'm speechless. Tak tahu nak cakap ape. Only one word can describe my feeling now. Stress ! Yup, saya sedang stress. Rasa cam nak hantuk2 je kepala kat dinding. Tapi tak boleh. Saya sayang kepala saya. Dibuatnye hantuk kepala kat dinding, mati, caner? Dah laa saya belum kawen lagi. Nak gak rasa alam berumahtangga tuh caner. :) Opsss. Hehehehe. 

Berbalik pada cerita asal, saya tersangat sangat sangat stress sebab saya perlu menyiapkan segala assignment2, project2 yang dah tertunggak and dah berbukit-bukit tuhh.*ingat bil air je boleh tertunggak? Hehehehe. Banyak plakk. Dah laa next week dah start presentation. Ntah ape laa saya nak kelentong lecturer tuh nanti. Nie laa padahnyeee buat keje last minute. Padan muka ! Baru skang  gelabah nak buat. Tunggu dah kena bebel @ sound gn lecturer baru nak start buat. Biasa laa tuh kan. Lumrah seorang pelajar yang rajin pemalas macam saya. Ntah bila laa nak berubah. Kawan2 tolong laa doa saya tok berubah oke. Terima kasih untuk doa anda. Susah2 jeee. Hehehe.

Dan sekarang saya perlu tinggalkan blog ini untuk siapkan sume tuhh. Tengah semangat nihh !
Byeee ! 

No comments:

Post a Comment