Wednesday, March 30, 2011

Beriadah ~

Bagi saya, biasanya apa yang saya plan mesti tak jadi. So better jangan plan. Sebab setiap kali saya plan nak naik sampan kat Tasik Shah Alam mesti tak dapat. Hari nak ujan laa, dah tutup laa, takde duit laa, macam2 laa. Tapi semalam tanpa perancangan yang rapi akhirnya tercapai gak impian nak naik sampan tuhh. Dari tahun 2009 lak berhajat, tapi baru tahun nie tercapai. Lama tuuuu ~~ 

Sebelum berlaku adegan2 romantik naik sampan, konfem2 laa pegi isi perut dulu. Encik Pakwe bawak saya pegi melantak dekat Restoran Ayam Penyet Seksyen 7. Not bad. Sedap ! Tapi Encik Pakwe kata dia nyesal bawak saya pegi makan kat situ.    Sebab makanan kat situ memang pedas giler lerrr.  Encik Pakwe tak suka saya makan makanan yang berunsurkan pedas. Dia selalu marah2 tapi saya tak peduli. Nak jugak ! Saya nak jugak makan pedas2 ! *degilnye saya ! Hahaha    Saya tahu Encik Pakwe bukan nk kontrol pemakanan saya, dia tak kesah lau saya gemok ke tak, kuat melantak ke tak. Yang penting jangan bedal makanan pedas. kan kan kan?    Dia just risau saya kena apendiks. Yelaaa2, saya cuba kurangkan ea. Jangan marah2 yeeee. 
Kata nak awet muda.

Bila perot dah buncit, hati dah senang, kitorang pon pegi laa jalan2 kat tasik. Tyme tuh tak terfikir lagi nak naik sampan. Tapi bila dah bosan sangat, masing2 dok fikir nak buat ape. Last2 baru teringat nak naik sampan. Haaa, kitorang pon pegi laa. 1hour = RM10. Oke laa tuhh. Bukan nak naik sampan lama sangat ponn. Just nak merasa jeeee. Dah 3tahun stay Shah Alam, belum penah naik lagi. Ketinggalan zaman lagi nampaknyeee. So, bila ada kesempatan, batak teruja sket laa. Oleh kerana pegi berdua jeee, so tak dapat nak ambik gambar berdua. Terpaksa laa snap pic gilir2. Saya snap pic Encik Pakwe, Encik Pakwe lak snap pic saya. Better camtue dari tak snap pic langsung kan. Haaa, meh meh tengok kehandalan dan kepakaran saya n Encik Pakwe mendayung meh. 
Hahahaha 
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
V






*tengok ! semangat kan saya mendayung sampai terjelir lidah. Hehehe.
















Bila dah puas mendayung, tangan pun dah ada muscle, dah letih glerr, Encik Pakwe pon terus anta saya balek. Dalam perjalanan balek boleh plak saya hampir2 membuta. Penat betol nampaknye yeee. Dayung sampan jeee ponn. Haishh ~ 
*Terima kasih awak sebab belanja saya naik sampan. Lepas nie kita pegi Malacca Wonderland Theme Park plak ea. 
Taw2 ! 
Baru laa dapat enjoy kaw2 punyeeeee.

-TAMAT-









No comments:

Post a Comment