Sunday, March 20, 2011

Mencari ketenangan !

Hajat di hati untuk pergi menenangkan diri akhirnya tercapai. Dengan kepala otak yang masih penuh dengan assignment dan projek, Encik Pakwe tetiba jeee ajak pegi Pantai Morib. Katanyeee tok tenangkan hati laa, saya on jeee. Walaupun dah banyak kali pegi, tapi bila dapat tengok laut sekurang-kurangnya dapat laa lupakan benda2 yang tengah bersarang kat kepala nihh. 

Lepak sana sampai malam plakk. Nie suma gara-gara my BFF laa nihh. Haishh~~ tunggu dia sampai ke malam. Tapi takpe. Sebaik sayangg. Huhuhu. Lepak, lepak, lepak, makan, makan, makan, and then saya dengan kurang ajarnya sopan santunnya mintak izin tok balik ke Shah Alam. Sebab dah janji nak buat project insurans dengan Lela, Ein, Ika and Afiq.  

Before balek, dengan berbekalkan rasa tanggungjawabnya, saya perlu mencarik makanan tok rabbit saya plakk. Kang tak beli mati kebulur lak Gurlz saya kat umah tuhh. Carik punya carik punya carik, semua Pet's Shop dah tutup. Last2 kena carik kat Uptown. Dah laa saya dan Encik Pakwe ada bad memories kat situ. Hurmm~~ nak taknak terpaksa gak pegi. Nak carik parking je dah satu hal. Pack glerr. Ditambah plak dengan ujann. Memang seksa oooo. Yang dorang2 nie pon tak reti ke nak dok umah. Bagi laa can saya carik parking dengan senang hati sket. Haishh~~ 

Bila dah setel sume, terus g dapatkan dorang kat Geylang Kopitiam. Kesian dorang buat project tanpa saya. Sorry ye kawan2. Hehehe :) At least, malam tuh kita dapat carik mangsa tok jawab questionnaires kita tuh kan?? Kira saya menyumbang tenaga laa gak kan. Dan malam tuh saya dapat menunjukkan kehebatan berhadapan dengan orang. Wahh~~ bangga siottt. Yelaaa, saya nie kan pemalu, nak berhadapan + berkomunikasi dengan orang memang TAK laa kan. Sebaik ada Encik Pakwe yang tolong bagi semangat. Siap sebarkan questionnaires ag. Terima kasih sygg. Pertolongan anda amat dihargai. Hehehe.

Oke, before ending my entry, saya ada sertakan a few pictures sebagai bukti saya dan Encik Pakwe pegi berpoya-poya kat Pantai Morib. :)
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
V












 And now, saya terpaksa berundur untuk  memBUSYkan diri meneruskan perjuangan dengan menyiapkan Insurance Project ! Yeahhhh...

See you later :)

1 comment: