Thursday, April 28, 2011

Merdeka !

Merdeka !
Merdeka ! 
Merdeka !
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
Yeayyy !
Merdeka !
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
V
 
Hehehe. 
Mesti korang fikir saya giler kan? Sebab 31 ogos lambat lagi. Ah, biar laa orang nak cakap ape ponn. *Hape aku pedulik. Yang penting saya nak celebrate merdeka skang jugak. 
Sebab saya dah abes final exam. So sukati saya laa kan. Hehehe. 
Lega gilerr dohh ! Sumpah rasa lega, rasa lapang giler kepala hotak nie. 
Rase cam nak jerit kuat kuat jeee. 
'SAYA DAH LEPAS SATU AZAB'.
Skang dah boleh berpoya-poya sepuas hati. Hahaha. 
Baru ku puas ! Baru ku puas ! Baru ku puas !


Lepas dah puas berpoya nanti nak buat ape ek sementara cuti sem nie? 
Hurmm ~~  
Keje part time? Alaaaa, malasnyeee nak keje. Nak dok terkangkang jeee kat umah boleh tak? Oppssss, tak sopan tak sopan. Nak dok goyang kaki jeee kat umah boleh tak? 
Haaaa, yang nie baru laa sopan, baru laa nampak cam gadis melayu terakhir skettt. Hehehe.  
Tapi lau dok kat umah jeee dah konfem konfem poket kering manjang. Habuk pon tarak. 
Nak duit ! Nak duit ! Nak duit ! 
Tapi lau nak duit of course laa kene keje kan. Alaaaaaa, saya malas laa nak keje. Kan best lau tak payah keje tapi duit always dapat. Ade jeee bertambah kat dalam bank tuh. Bahagianye rase. Tapi dalam mimpi boleh laa cite. Dalam dunia nie nak duit kena laa berkorban tenaga sket, kena laa keje. Okay okay, dengan berbekalkan semangat yang kejap semangat, kejap tak nie, nanti dah balek kampung saya nak carik keje laa. 
Yup ! 
Saya nak keje ! 
Wahh~ tak sangka. Rajin gak saya nak keje ea. Hehehe.

Korang-korang, tolong laa doakan saya dapat keje part time ea. Taknak full time. Part time pon dah cukup. Sebab saya belum cukup rajin lagi laa nak keje full time. Lagipun keje sementara. Takkan laa nak full time kan. Hehehe. Terima kasih syggs coz doakan saya. Muaahhhh !!!

-the end-

No comments:

Post a Comment